Menu Sluiten

Administratief medewerker (m/v)

Werken bij CreteQ

CreteQ is een nieuwe-generatie studiebureau waar theorie en praktijk hand in hand gaan. En dat willen we blijven, door te groeien in projecten, duurzaam te ondernemen en te investeren in kwaliteit. Dat doen we door vooral onszelf te blijven en elkaar voortdurend te versterken. Samen met de passie die ons allemaal drijft, zijn dit immers onze basiswaarden die we elke dag opnieuw waar willen maken.

Goesting om in een jong en even gepassioneerd team te komen werken? Dan zorgen wij dat je die goesting en die passie elke dag weer mag ervaren want wij weten dat gelukkige medewerkers goede medewerkers zijn. Daarom besteden wij de nodige aandacht aan een goede work-life balance, aan een fijne sfeer op ons open kantoor en geven we je de kans je persoonlijk te ontwikkelen.

Hoe jouw dag eruit ziet?

Laten we beginnen met te zeggen dat elke dag er anders uit zal zien. Jij maakt het verschil door al je achttien collega’s op verschillende manieren te ontzorgen

Om te beginnen rekenen we op jouw support op financieel vlak: je verwerkt alle inkomende en uitgaande facturen en bereidt de maandelijkse financiële rapportage voor samen met onze externe boekhouder. Je zorgt daarnaast ook voor het correct ingeven en opvolgen van offertes in ons CRM-systeem (Teamleader). Je gaat hierbij proactief op zoek naar alle info die je nodig hebt van je collega’s.  

Ook op vlak van HR & Marketing kan je je steentje bijdragen, indien dat in lijn ligt met jouw interesses. Dat doe je door onze vacatures en sociale media up to date te houden en gericht op zoek te gaan naar nieuwe collega’s.

Je bent niet alleen een belangrijk aanspreekpunt voor je interne collega’s, maar je zorgt ook voor onze klanten. Je ontvangt onze bezoekers op kantoor en behandelt inkomende telefoons. Daarnaast bestel je ook kantoormaterialen, verdeel je de post enzovoort…

Kortom, je ondersteunt zowat alles en iedereen om zo ons kantoor draaiende te houden!

Wie ben jij?

Ben jij die dynamische multitasker die initiatief ademt en met plezier de handen uit de mouwen steekt? Is klantvriendelijkheid jouw middle-name en hou je ervan andere te ontzorgen?

Met jouw passie voor je job, je leergierigheid en je positieve ingesteldheid pas je perfect in ons team!

Uiteraard heb je een goede kennis van de gangbare Office-toepassingen (vnl. Excel, Word, One-Note) en kan je je, naast een perfecte kennis van het Nederlands, ook behelpen in het Frans en Engels.

Wat bieden wij?

Naast een aantrekkelijk basisloon, kan je rekenen op maaltijdcheques van € 8, een hospitalisatieverzekering en 32 verlofdagen (20 + 12 ADV) die je, naast het collectieve verlof, soepel kan opnemen.

Nieuwsgierig?

Stuur je gegevens dan door naar Cindy via cindy.motanunes@creteq .be of bel voor meer info naar 0486/482784.